22 Ocak 2008 Salı

ULUDAĞ

Arkadaşlar bugün Uludağa çıktım ve süperdi tek kelimeyle.Harika festivaller harika bir manzara çok güzel bir kar ve tepede güneş:)hepsi birarada bunun tadına vardım.Gün boyu müzikler danslar bir çok firmanın hediye dağıtımları herşey ordaydı.Aşağıda görceğiniz fotoraflar bizzet benim makinemden çekildi:)Herköşesini çekmeye çalıştım.çok keyifli bir gün geçirdim.Herkese tavsiye ederim:)




Buz gibi karda sımsıcak bir ortamdı şömine başında çay ve kahvelerimizi yudumlamak:)



Telesiyej de zirveye çıkmak zok zevkli olsada ben çok korkuyorum yüksekten ve yine bindim çığlık çığlığa zirveye çıktım gözlerimi açabildiğim anlarda ise yine güzel kareler yakalamaya çalıştım:)




Gün boyu yarışmalar karşılığında ise kontörler bereler ve bir çok hediye kazanma şansımızda vardı:)


Kayak yapmayı öğrenen bir arkadaşımızında başına gelenler buyrun izleyin:)çok güldük:):)

2 yorum:

NiNo dedi ki...

harika bayildim super goruntuler

kılavuztürk dedi ki...

sevgili esra özellikle uludağ resimlerin çok güzel bizler bursayla ilgili çok özel bir projede çalışıyoruz aramıza katılmak istersen seviniriz.
kadrajın hep güzellikler çeksin...
kilavuzturk@hotmail.com