19 Mart 2008 Çarşamba

ALMANYA'DAN GELEN BÜSKÜVİ TATLILARIM:)&MEVLİD KANDİLİ&ANKARA


ÖNCELİKLE HEPİNİZİN KANDİLİ MÜBAREK DUALARI KABUL OLSUN..
Evet sizlere bu sefer hem değişik bir tarifle hemde farklı bir şehirden Ankara'dan yazıyorum.İş için tam 3 gündür burdayım sabah erkenden uyanıp akşama kadar yoğun bir tempoyla çalışıyorum akşam otele döndünğümde yerimden kalkamaz halde yatıyorum:)Neyseki burdaki son gecemde yazmak kısmet oldu:)
Hemde tadını lezzetini çok beğendiğim bir tatlımı desek kurabiyemi desek valla bilemiyorum ama adını siz koyun artık:)Bu büsküvileri Aynurum yapmıştı Türkiye de birlikte yemiştik ve ben çok beğenmiştim:)sonra dedim banada yolla ve hemen bana yolladı bende kendim evde yapma şansı buldum:)Gerçekten harika bi tat.Yapılışı çok basit büsküviler elinizde olması gerekiyor yani onlar olmadan olmuyor sanırım çok fazla kişi yapamayacak:)Ancak almanyandakiler sanırım.Neyse şöle yapılıyor,krem şantiyi hazırlıyorsunuz dolapta bekliyor biraz,sonrada 200 gr labne peyniriyle bi güzel karıştırıyorsunuz.Daha sonra büsküvileri sütü batırıp içinede o karışımdan bir çay kaşığı koyup 2 büsküviyi birbirine yapıştırıp hindistan cevizine buluyorsunuz:)Daha sonra 6 saat kadar dolapta donarsa çok daha leziz oluyor.Herkese afiyet olsun.sevgiler..


Ankara ATA KULE resimdeki yer,araba ile yanından geçerken çekmiştim ama yukarı çıkma şansı bulamadım çünkü zaman yoktu:(




Bu akvaryumda Ankara Panora alışveriş merkezinde,gitmediyseniz gidip bir görün harika yapmışlar.Karşılıklı iki tane var içerisinde binlerce balık var,birinde ise 3 tane köpekbalığı yavrusu vardı:)İçerideki gördüğünüz balık adam içerdeki köpek balıklarını kendini elleriyle besledi:)Çok keyifliydi izlemesi.Resimler bukadar Ankara'dan arkadaşlar çok fazla biyer göremedim ama yinede keyifli dakikalar geçirdim:)Öptüm hepinizi...

7 yorum:

Aynur dedi ki...

Ahhh canim canim canim:) Gezgin oldun cikdin yaa :) O kadar gezmenin arasinda bak bak yine biseyler yapilmis ve eklenmis bu ne hamaratlik::))

Ellerine saglik canimcim.

ayrica o resim arabadan cekilmis ve cuk oturtulmus :) Süpersin

öpüyorum

www.aynurdantarifler.blogspot.com

Jasminskager dedi ki...

Merhaba Esra'cim siteni ilk ziyaretim,imrenmemek mumkun degil.Ne guzel Turkiye gibi cennet bir ulkede yasiyorsun.Gez gezebildigin kadar canim.Biz burda cakilip kaldik,varimiz yogumuz buyuk alisveris merkezleri.Ah ah onlarda olmasa gezecek bir yer yok danimarkada ozelliklede kislari cok canimiz sikiliyor.
Neyse canim benim yine cenem dustu
sana iyi gezmeler bizim yerimizede gez olurmu :)
hoscakal canim

bir dilim bir tutam dedi ki...

Bu tarifi ben de yeni kesfettim.Ve sikca yaparim.Ben burada satilan Cilekli veya ananasli veya karaormanmeyvali labne ile yapiyorum farkli bir tat oluyor.Berlinden sevgiler

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Esra'cığıımmm,

Ne güzel fotoğraflar öyleee:)))

Bisküvi tatlıların ise enfeeesss, insanı rüyalar alemine götürüyor...

Ellerine sağlık canım,

Sımsıcak sevgiler...

Ayse Pamuk dedi ki...

Ben akvaryuma bayıldım iyi ki gezmişsin:)sevgiler

Selma Alkan dedi ki...

Sevgili Esra ablacim seninde gecmis kandilin mubarek olsun ve ellerine saglikk..yogun is temponun arasinda gine bizlerle nefis tarif yaplasmissin..bende cok severim adida KAYMAKLI BIZKUVI..ama ben sivi kremayi krema sertlestiriciyle cirptiktan sonra biskuvilerin arasina suruyorum ve hindistan cevizine buluyorum ama seninkiler de nefisss gorunuyor...iyi pazarlar sevgilerimle..

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

ESRACIMM
bisküvi tatlışar harika görünüyorr.

fotoğraflar da süperrr keşke atakuleye de çıksaydın ben çoook beğenmiştim:)

ayrıca arkadaşlarının arasında olmaktan mutlulul duydum sevgili hemşehrimm

sevgiyle kal
Esraamm gözümde tütüyor bursaaa