31 Mart 2008 Pazartesi

YAPRAK SARMASI&PDCS ETKİNLİĞİ 20


Merhabalar bu haftaki porselen demlik çay saati etkinliğine yaprak sarması ile katılmak istedim.Ev sahipliği yapan http://www.mucizembenibul.blogspot.com/ kolaylıklar diliyorum.Geçen hafta annemin günü vardı,o gün yaptığımız çeşitlerden bir tanesiydi.Gerçi hepinizin çok iyi bildiği bir tarif.O yüzden tarif yayınlamıycam.Benim çok severek yediğim yemeklerden bir tanesi.Birde kendi bahçenizde kendi üzüm yaprağınız olunca daha bi tatlı oluyor:)Annem yazın toplayıp salamura yapıyor,bizde kışın afiyetle yiyoruz:)Herkese tavsiye ederim:)Hepinize sevgiler...

11 yorum:

sevimin sayfasi dedi ki...

sarmalar harika olmus canim cok severim simdi olsada yesem
ellerine saglik güzel arkadasim benim

Aynur dedi ki...

UFFF BAYILIRIM:) EN SEVDIGIM YEMEK:)) BENIM YERIMEDE YESEYDIN YAA BEN YIYEMIYORUM :)

CEMILE TEYZENIN ELLERINE SAGLIK

ANASINA BAK KIZINI AL ::))))

öpüldün

www.aynurdantarifler.blogspot.com

Adsız dedi ki...

canım emeğine sağlık
tarifini yarın yayınlarım
etkinliğe katılımın için çok teşekkürler

http://mucizembenibul.blogspot.com
http://mucizembenibul.blogcu.com

MUTFAKISTAN dedi ki...

eline saglik sarmalar cok guzel olmus

Adsız dedi ki...

selam.sarmalar nefis görünüyor..elinize saglık.sevgiler

Sevil Şahin dedi ki...

merhabalar tatlım yapra sarmasını ben kadar seven birini daha tanımam valla ama sararmısın dersen hiç anlamam hehehe ellerine saglık emegine saglık canım
10Nisan tarihine kadar devam eden EN GÜZEL PASTA YARIŞMA’mız varTüm arkadaşlara duyurulur.1, olan arkadaşımız Porselen Demlikte ev sahibesi olarak görev yapacaktır. http://birdemliksohbet.blogspot.com

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Esracımmm
çok severim ben yaprak sarmasını
ellerinize sağlık

sevgiyle kal

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Esra'cığımmmm,
Kendi bahçenin yapraklarıyla yapılmış sarmaya geröekten de doyum olmuyor, ben de böyle bir lezzeti tadabildiğim için çok iyi bilirim:)))

Anneciğinin ve senin ellerine sağlık canım,

Sımsıcak sevgiler...

Dilek Mutfakta dedi ki...

ziyaretin için teşekkürler yemişsin iskenderleri afiyet olsun,önerin için teşekkürler de benim oğlanlar yoğurdu ayrı koyunca yemiyorler ama böyle karıştırırsam arada kaynıyor..

serapin mutfaginda pisenler dedi ki...

Esracigim,sarmayi cok severim ama yokmu o sarmasi,tek tek sar ve hemen bitsin.Benimde annem basmis kendi asmamizdan cok lezzetli oluyor gercekten.Bir türlü saramadim daha.Ellerineze saglik canim,nefis görünüyor.

selamlar.

Melek* dedi ki...

sarmalar pastan harika olmuş ellerine sağlık