3 Mart 2008 Pazartesi

MOR LAHANALI PATATESLİ HAVUÇLU SALATA VE (PDÇ SAATİ 17)


Merhabalar bir hafta sonra tekrar karşınızdayım:)bu arada sizleri takipteydim,dün yaptığım salata ile sevgili http://sefertasi.blogcu.com/ sahipliğini yaptığı 17.porselen demlik çay saati etkinliğine katılıyorum.kendisine kolay gelsin diyerek başlıyorum.Dün yine çok sıkıcı bir pazar günü geçirdim.Pazar günleri izinli olduğum için genelde de evde olduğum için bazen bazı etkenler yüzünden anladın sen anladın:)çok sıkıcı geçebiliyor günüm:)Bende bişeyler yapayım bari derken uzun zamandır bloglarda gördüğüm bir salatayı denemek istedim.Bende Nino dan aldım tarifi, değişiklik olsun diye herkes yuvarlak kalıpta yapıyor diye bende dikdörtgen kalıbı tercih ettim,etmemin bir sebebide harcın yuvarlak kalıbı doldurmamasıydı:)o yüzden bende dikdörtgen olsun bari dedim.Tarife gelince nino zaten açıklamış ordan bakarsınız:)Çok lezzetli bir salata bu tarz salataları sevenlere tavsiye ederim.Herkese afiyet olsun sevgiler...

15 yorum:

Adsız dedi ki...

Cok lezzetli bir salata olmus,ellerine saglik.Iyi haftalar.

EZGi :)) dedi ki...

CANIM SENİN SALATA ÇOK DAHA GÜZEL OLMUŞ ÇOK ŞIK GÖRÜNÜYOR MUTLAKA DENEYECEĞİM.ELLERİNE SAGLIK KOSKOCAMAN SEVGİLER

Misssgibi dedi ki...

Nihanımınkinide çok çok beğenmiştim, sizinkide çok çok güzel olmuş.. Sunuma bayıldım.

ellerinize sağlık.

Kocaman sevgiler esraaa :)

www.misssgibi.com

esra yorum ayarlarından düzenlersen sana yorum yazamıyoruz. Blogspot üyesi olmak gerekiyor. Bilgin olsun.

ESRA dedi ki...

çok teşekkür ederim yorumlarınız için:)ayarlar şimdi kontrol ettim gerçekten ölemiş hemen düzelttim:)bundan sonra yine beklerim:)

Aynur dedi ki...

ba ba ba himmm evet anladim ben onu anladim::))
ama iyi olmus iste salata yapmissin iyi degelmi ::))

sekerim ellerine saglik nefis bir salata oldugu tescillendi:)

öpüyorum

sevgiler

aynurdantarifler.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Ay ben görür görmez pasta sandım iyi mi:)Salataymış ama harika olmuş ellerine sağlık

ayşegül mutfakta dedi ki...

ayy görüntü süpper :) eline sağlık çok güzel görünüyor balo elbisesi gibi..

Adsız dedi ki...

selam..salata çok iştah açıcı ve çok ŞIK olmuş elinize saglık..sevgilerimle..

Disalce dedi ki...

ellerine sağlık....

olmazsa olmazımız salata...her şekline ihtiyacımız var...görüntüsü şekli herşeyi nefis görünüyor....

Unknown dedi ki...

Ellerinize sağlık nefis görünüyor...

Aynur dedi ki...

aaa bizimkilerde pasta sanmisdi:) Hatta iyi o bicakla digerinide kesmemisiz diyodular ::))

Mucuks

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Enfesss, bayıldımmm:))

Ellerine sağlık canım,

Kocaman, sımsıcak sevgiler...

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

Esra'cım cnm çoook şık bir görünüşü var salatanın ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

Salatanız çok güzel görunuyor. buna benzer bende yaptım fakat yoğurtsuz olarak bu seklıylede denemek isterım...

emelinmutfagi.blogcu.com

Adsız dedi ki...

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 18
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 17 http://nasibim.blogcu.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/ tarafından hazırlanmıştır.
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler.........

------------------------------------------------------------------------------------------

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;09.03.2008--16.03.2008 Tarihleri arasında PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ www.kadininmutfagi.blogcu.com
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH.TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ "18" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI.TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI. GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.BEN SİZE GERİ DÖNÜP.TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE...... ayşegül KADININ MUTFAĞI