27 Mart 2008 Perşembe

MUZLU YAŞ PASTA


Evet sonunda o çok istediğim yaş pastayı yaptım.Çokta anlamlı bir günde.Kardeşimin kızı ceren yani yiğenim için:)İlk kez denediğim yaşpasta yapma heyecanıma ortak olan Aynurumada unutmadan hemen teşekkür edeyim.Büyük desteği tarifi detaylı bir şekilde anlatması ve benimle birlikte aynı heyecanı duyması gerçekten çok güzeldi.Kardeşim de yanımda asistanlık yaptı:)Getir götür işleri ile ilgilendi sağolsun:)Ama hiç bu kadar zevk almamıştım bişey yaparken,gerçi çok uzun sürdü ee acemi işi bu kadar olur ayaklarıma kara sular indi gerçekten,çok yorgundum bide 2 tane pasta yapınca gece yarısı bitmiştim:)Bide ilk denemede 2 pastamı yapılır ben öyle yaptım:)Bide bu pastanın dikdörtgen olanını yaptım:)Ama onu yayınlamıycam çok özenli süsleme yapmadım çünkü:)Pastayı yiyen herkes çok beğendi,gerçekten bende kendim yaptım diye demiyorum ama ilk seferde bu kadar güzel olcağını hiç sanmıyordum,ellerime sağlık güzel olmuş ahaha:)Ay amma megolamanım:)neyse bu kadar çene yeter çok konuştum herkese sevgiler....

14 yorum:

Aynur dedi ki...

ay yaziyi okumadan direk yoruma dalcam yaa tutmayin beni ::)))) Valla ben tarif ettim diye demiyorum süper oldu yaa valla bayildim hatta biliyosun epey uzun sure resimine bakdim durdum.cirak ustayi gecermis derler dime :)) ben kendimi usta olarak gormuyorumda hani ben tarif ettim ya o bakimdan ahaha::))

yawrucum süper yaa bravo teprikler.yalniz bidahakine kakaoyu biraz daha fazla tut elini korkak alistirma::)) (oktay ustadan) ::)) o zaman o sablonun deseninin ciktigini goreceksin.

ellerine saglik canimcim

esmaninda eline saglik tepsiyi jelatin kagidina sardi ahahaha::)))

öpüyorum

www.aynurdantarifler.blogspot.com

Naşide Dönmez dedi ki...

valla süper olmuş.insanın aynur gibi hocası olursa daha neler çıkar neler:)ellerine sağlık esracım kimse ilk deneme olduguna inanmayacak.

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık canım pasta çok güzel olmuş sevgiyle kal

Yaren dedi ki...

Sevgili Esra ilk defa pasta yapiyorum demisin ama bence ilk yapmaya göre harika olmus,ellerine saglik.Ben öyle pastalarda en cok sevdigim su sekerli kirazlar oluyor:)hepsini toplamak isterdim.Ellerine saglik canim,sevgiyle kal.

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canim,
muzlu pastalar benim favorimdir, ellerine saglik diyorum, görüntü süper, lezzetini de sizler bilirsiniz, sizlerede afiyetler olsun diyorum.

Selamlar ve öptüm..

Disalce dedi ki...

canım harika görünüyor pastan...helede arkadan görünen yeşillik...huzur verici...

ellerine sağlık.....

nefisss....hayırlı cumalar...

sevimin sayfasi dedi ki...

canim benim pasta harika görünüyor,
süslemen cok güzel eee bu ilk pastansa ikinci kim bilir nasil olur
ellerine saglik

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Canımmmm,

Bu ilk pastaysa, ardından gelecekleri merakla bekliyorum:)) Enfesss....

Ellerine sağlık canikom,

Sımsıcak sevgiler...

Adsız dedi ki...

davet

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 20 http://nasibim.blogcu.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/ tarafından hazırlanmıştır.
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler.........

----------------------------------------------------------------------

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;31.03.2008--13.04.2008 Tarihleri arasında PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ www.mucizembenibul.blogcu.com
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH.TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ "20" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI.TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI. GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.BEN SİZE GERİ DÖNÜP.TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Pasta nefis görünüyor, ellerine sağlık :)

Aynur dedi ki...

Yeni bannerin hayirli olsun :) Ayni banneri kullaniyoruz hehe :) ne guzel :)

öptüm

meleginmarifetleri dedi ki...

Esra ellerine sağlık canım pasta çok güzel görünüyor.
Sevgiler bayy

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

ilk pasta olmasına rağmen çok güzel olmuş cnm..ellerine sağlık.
sevgiler

lezzetyolculugu dedi ki...

Pastan çok şık görünüyor ellerine sağlık.İlk deneme için çok başarılı olmuş tebrik ederim