11 Mart 2008 Salı

ISLAK KEK VE PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 18


Merhabalar bu haftaki porselen demlik çay saati etkinliğine sevgili http://www.kadininmutfagi.blogcu.com/ Yani Ayşegül arkadaşımız yapıyor,benide davet ettiğinden dolayı teşekkür ediyorum.Bende ıslak kekimle bu etkinliğe katılıyorum.Herkesin çok rahatlıkla yapabileceği bir tarif ve kek.Ben ıslak keki gerçekten diğerlerinden daha fazla seviyorum:)Tarife gelcek olursak,


Malzemeler:

4 yumurta
2 su bardağı şeker
2 çorba kaşığı kakao
1 su bardağı süt
1 su bardağı sıvı yağ
1 su bardağı un
kabartma tozu
vanilya


Hazırlamasına gelirsek eğer ;yumurta,şeker,kakao,sıvı yağ,ve sütü bir mikser yardımı ile çırpıyoruz daha sonra bu karışımdan bir su bardağı ayırıyoruz.Daha sonra vanilya kabartma tozu ve unu ekleyerek tekrar çırpıyoruz ve kek kalıbı yada borcama koyarak 180 C'de pişirmek için fırına atıyoruz.

Fırından çıkan sıcak kekimizin üzerine ayırdığımız karışımı döküp soğmaya bırakıyoruz.

Herkese afiyet olsun:)

5 yorum:

Aynur dedi ki...

Wayy sen astin kendini astin:))

Hadi bakalim hayirlisi daha neler cikcak:)

ellerine saglik...

öptüm

www.aynurdantarifler.blogspot.com

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Canım,
Enfesss bir lezzettttt....

Ellerine sağlık hayatcım,

Sımıscak sevgiler....

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK CNM NEFİS GÖRÜNÜYOR.

Adsız dedi ki...

Şimdi olsa asla hayır demezdim ellerine sağlıkk