24 Şubat 2008 Pazar

ÇİĞ KÖFTE:)

Merhabalar bu seferde farklı bir mekanda farklı bir yiyecekle karşınızdayım:)Geçen hafta müdürmüzün evindeydik ve bize çiğköfte yaptı:)bayanlar için az acılı erkekler içinde bol acılı oldu çiğköfteler:)ben aslında acı yemem ama derler ya hatır için çiğ tavuk bile yenir diye bende bikaçtane az acılı olandan yedim gerçekten bu tatdan pek anlamasamda güzel olmuştu.Fotograflarda göründüğü gibi heraşamasını fotograf çektim ama en can alıcı bölümü unutmuşum ya hazırlanmış halini,nedenmi o anda çok açtık gözümüz bişey görmedi hemen yemeğe koyulduk:)artık böle idare edeceksiniz:)Malzemelere gelirsek isot, kırmızı pulbiber,biber salçası,domates,bulgur,yağsız kıyma,limon,ince kıyılmış taze soğan,nar ekşisi,tuz ve yanında yemek istediğiniz marul yada lavaş.Şimdiden afiyet olsun:)









16 yorum:

Dilek Mutfakta dedi ki...

hemşerim yemişsin çiğköfteleri afiyet olsun da biraz bizede ayırsaydın böyle garip garip bakıyoruz anca.

EZGi :)) dedi ki...

çiğ köfteye bayılırım.agzıın suları aktı bile;))
ellerine saglık sevgiler

Aynur dedi ki...

bi su cig koftenin tadina bakamadim ayol:) ama icindeki kiymanin cig oldugunu dusundukce agzima sokamam ben onu yaaaaaaaa :)

sevgilerimi sunuyorum esracim sana:)

cok geziyosun bu ara bak ona göre.kir dizini otur evinde :P

www.aynurdantarifler.blogspot.com

Gönül dedi ki...

esracım harika olmuştur eminim yanınada buz gibi bi ayran ohh yarasın.....afiyetlşer olsun sevgilerimle

ESRA dedi ki...

evet gerçektn güzeldi ya,teşekkür ederim güzel yorumlarınız için:)

LeYYa dedi ki...

esracım,ne hoş bir blog oluşturmuşsun.hemen hemen bütün sayfaları gezdim.eğlenceli bir gezi oldu.tanıtımlar,resimler tarifler,anlatımlar çok hoş.eline sağlık.linklerime eklendin))görüşmek üzere(bir de ricam var mümkünse şu kelime doğrulama kodu varyaa.noluuuuuuurr onu kaldırır mısın?bi çoğumuz onu görünce üşenip kaçıyoruz daa))

HULYA dedi ki...

Ay ne güzel görünüyor.Çok sevrim ama acılı olunca bende yiyemiyorum.Afiyet olsun.Sevgiler
(MUTFAKTA BIRI MI VAR??? )

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Sevgili Esra,
Blogunu yeni keşfettim, ama bayıldım:))

Çiğ köfteyi de çok severim, emin ellerde yapıldıysa:))

Sevgiler...

meleginmarifetleri dedi ki...

Esra..
patronunun ellerine sağlık çiğköfte yenmemi hiç sevgiler hoşçakal

. dedi ki...

ESRACIGIM ISTE BU IS BENI ASARRRR:)
HAYATIMDA HIC GÜZEL CIG KÖFTE YAPAMADIM,BU YOGURMA KISMINI HIC MI HIC YAPAMIYORUM.BIR IKI DENEMEDEN SONRA ARTIK BOS VERDIM.
MASALLAH O KADAR GÜZEL YAPMISSINKI ISTE BIR CIG KÖFTE ANCAK BU KADAR GÜZEL YAPILIR DIYORUM CANIM,KUTLARIM:)))
BEN YAPAMIYORUM BARI SEYREDEYIM.HER SEYI YAPACAK DEYILIMYA.
CANIM O GÜZEL YORUMUN ICIN COK TESEKKÜR EDERIM,SEVGILER BENDEN.

. dedi ki...

ESRACIGIM YORUM YAZDIM AMA GITMEDI,HALBUKI NE METHIYELER DÜZMÜSTÜM CIG KÖFTENE VE BENIM BU KONUDA NE KADAR BERECERIKSIZ OLDUGUMUDA YAZMISTIM:)))
CANIM ELINE SAGLIK,AFIYETLER OLSUN SEKERRRR

Neşeli Sesler dedi ki...

Esracım,
Çiğ köfte de ayıla bayıla yediğim lezzetlerden biri.
Ellerine sağlık canım

LeYYa dedi ki...

sağol arkadaşım.çok makbule geçti inan ki.neydi öööle yaz yazzz))yeni resimler bekliyorum.selamlar

belgin kıral dedi ki...

DUYURUUUUUUU…….
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ "17"



PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 17 http://nasibim.blogcu.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/ tarafından hazırlanmıştır.
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler.........

------------------------------------------------------------------------------------------

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;01.03.2008--09.03.2008 Tarihleri arasında PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ*** http://sefertasi.blogcu.com ****
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH.TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ "16" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI.TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI. GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.BEN SİZE GERİ DÖNÜP.TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

Esra'cım hemencik bir iadei ziyaret yapayım dedim.iyide yapmışım sende benim gibi fotoğraf tutkunusun sanırım,yemek yapmayı da seviyoruz ne güzel pekçok ortak yönümüz çıktı.
cnm çiğ köftene ne kadar özendiğimi anlatamam ,hemşerim güldenimin de dediği gibi bu beni aşar,o kadar uzun süre yoğuramıyorum.ellerine sağlık cnm.unutmadan sitemde linki var fotoğraf sitemin istersen bir bak cnm beğeneceğini umuyorum,çekimlerimi paylaştığım bir site henüz yeni ama..

akasyakokusu dedi ki...

günaydın esra'cım böyle açken gösterilmezki bu çiğ köfte..bitmişini görmeye gerek yok çiğken bile yerim..patronunun eline koluna sağlık..sev sev bulunmaz çiğ köfte hem kim yoğurucak:)))eşime iki senedir yalvarıyorum yoğur diye:)nerdeee bugün yarın hep erteliyooo:))