16 Şubat 2008 Cumartesi

İSTANBUL VE İSTİNYEPARK VE DAHA BİR ÇOK GÜZEL YER

Bu hafta İstanbuldaydım hem iş hem gezmek adına güzel yerleri gördüm.Bunlardan biride İstanbul Modern Sanat Galerisi.Çok güzel sanat eserlerinin bulunduğu bir yer.Ama eserlerin fotolarını çekmek yasaktı ve çekemedim:)Birde boğaz manzaralı bir sanat galerisi olunca öğlen yemeği de yedik:)Çok güzel lezzetlerin bulunduğu restaurant katına mutlaka uğrayınız.Balkonda denizin büyülü atmosferine kapılabilirsiniz.Bence yazın burası daha bi güzel oluyordur kesin.Biz kar yağarken gittik o yüzden soğuk ve mavi olmayan bir denize karşı yedik yemeğimizi:)




Başka bir yer daha göstermek istiyorum size.İstinyepark ve çok güzel bir alışveriş merkezi olduğunu bende bir kez daha söylemek isterim.Görenler bana hak vermişlerdir inşallah:)Bu hemen altta bulunan fotografta sokak havasını yansıttıkları çok ünlü markaların bir arada bulunduğu alışveriş merkezinin bir bölümü:)Üstü açık nekadar ilginç değilmi:)Benim bulunduğum anda kar yağıyordu.

Burasıda giriş bölümünde bulunan havuz diyebiliriz yukarıdan sular akıyor ve tam ordada bulunan bir yer.


İstinyepark içerisinden görünüm.




Birde alışveriş merkezi içinde pazar olurmu demeyin:)Bakın nasılda güzel olmuş Malatya Pazarı içerisinde herşey bulunuyor.Baharatçılar meyve sebze satan yerler balıkçı cafeler ne ararsanız var:)İçerisi özel florasanlarla gün ışığı verilerek aydınlatılıyor.Dışarıda geziyor havasını yansıtmışlar çok güzel burasıda görmenizi tavsiye derim.









Arkadaşlar size şiddetle tavsiye ettiğim bir yer göstermek istiyorum.Eğer istanbuldaysanız yada giderseniz İstinyeparka mutlak uğrayınız.Özellikle içerisinde bulunan Rainforst cafeye gidiniz ve Türkiyede alışık olmadığınız bir tarzda yer.Herşey gerçeğiyle birebir içeriye girdiğinizde ormanda olduğunuzu felan sanıyorsunuz:)Ben çok beğendim içeride bulunan hayvanların yanına gittiğinizde hareket etmeye başladıklarını görüyorsunz:)Çok eğlenceli bir cafe onun yanı sıra hediyelik ürünlerinde bulunduğu bir yer.Mutlaka gidiniz:)




Hediyelik ürünlerin bulunduğu stand ve bölüm burası çok güzel kupalar t shırtler ve süs eşyalarıda bulabilirsiniz.


Cafeye giriş yaptığınız kapı tamamen bu akvaryumla çerçeveli ordasından geçip içeri giriyorsunuz ben bir bölümünü çekebildim:)


Kaldığımız akşam taksimde istiklal caddesindeki Marco Paşa'ya gitik.Orada saç kavurmanın herçeşidini bulabilirsiniz.Bende aynen öle yaptım çok lezzetli bir kavurma olmuştu.Ama fotosunu çekemedim unutmuşum çünkü çok acıkmıştım gözüm bişey görmüyordu o anda:)Yine kavurma haricinde yemek istediğiniz bir çok yemeği bulabilirsiniz.


Mantılar çok güzel görünüyor.Yine istediğiniz çeşit mantı yeme şansınız var.


İç dizayn tamamen eski görünümlü ve bir çok objeyi bir arada görebiliyorsunuz.Otantik bir görünümü var.Ben çok beğndim vede çok ilginçti.



Fotografta gördüğünüz teyze de gözleme lavaş ve mantı yapımını gerçekletiriyor.Canlı canlı görme şansınız var yaptıklarını çok marifetli bir teyzecik:)Fotosunu çektiğimden haberi yok bu arada görürse çok şaşırcak eminim:)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

esracım ne güzel de güzel anlatmışsın geçen hafta oralardaydım ah istanbul şöyle güzel böyle güzel diye geziyorum
ve işte görüyorum orası ciğer be kedi
sevgiler

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

Sana dün bir tepeden baktım aziz İstanbul!

Görmedim gezmediğim, sevmediğim hiçbir yer.

Ömrüm oldukça gönül tahtına keyfince kurul!

Sade bir semtini sevmek bile bir ömre değer.

Y.Kemal Beyatlı

Aynur dedi ki...

yaa bayilirim pazarlaraaa :)) baksana ne guzel rengarenkkk ::)) benim icinde gezseydin keske yaw :) cok guzel yerler görmüssün is sayesinde

sevgiler

öptüm

rümeysaninrüyasi dedi ki...

ohhh valla iyi gezmişsin ayaklarına sglık