20 Şubat 2008 Çarşamba

SOBELENMİŞİMMMMMM:)

Canım Aynurum beni sobelemiş:)Dedim nasıl bişeydir bu nedir ben anlamam desemde sobelisin dedi:)Bana da soruları cevaplamak kaldı sanırım.Bir çırpıda cevaplayımda kurtulayım dedim bende:)

1-Blog yazmaya ilk defa ne zaman başladım?

*Ocak 2008

2-Blog yazılarımın konusunun belli bir çizgide olmasına özen gösteriyormuyum?yoksa içimden geldiği gibi mi yazıyorum?

*Hayır özen göstermiyorum içimden ne geliyorsa yada o gün neler yaptıysam yazmaya çalışıyorum.

3-Bloga yazı yazmak için gün içinde bazı şeylerden feragat ediyormuyum?

*Hayır etmiyorum zaten gün içinde çalışıyorum.Akşamları eve geldiğim nette zaman geçirirken blogumlada çok rahat ilgilenebiliyorum.

4-Blog yazmak benim için eğlenceli bir uğraşken şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir hal almaya başladı mı?

*Ben aten blog konusunda çok yeni olduğum için şuanda öle bir zorunluluk hissetmiyorum.

5-Blog yazmayı ne kadar sürdüreceğim?

*Şuanda bunu bilmem imkansız,şartlr neler gösterir bilemeyiz:)

6. İşte bunlar bakalım kaç tanesi gerçek olacak?

*Çok yakın zamanda ve hiç bişeyi bu kadar istemedim onu istediğim kadar Almanya ya gitmek istiyorum.

*Bir arabam olsun istiyorum:)

*Mutlu huzurlu sağlıklı bir hayatım olsun ve bana uygun bir eş:)

7.Hemen yapabileceğim halde neden beklediğimi bilmediklerim

*Sevdiğim arkadaşlarımla vakit geçirmek ama hep ertelemem gerekiyor:(

*Maaşıma zam ne zaman yapılcak diye sormam gerek ama cesaret edemiyorum:)

8.Bir daha Dünya'ya gelsem ve seçme şansım olsa

*Ya aslında hep derler ya şans olsa erkek doğardım diye:)

*Üniversite okumak isterdim,belli bir meslek hayal etmiyorum gerçi ama gazeteci olmak bu mesleği daha da ilerletip daha yüksek yerlerde kariyer yapardım.

*Fotograf ile ilgili çalışmalarda yada işlerde çalışmakta isterdim gerçi:)

1 yorum:

Aynur dedi ki...

himm bilmem ki ne desem::)) öncelikle cevaplar icin tesekkür ederim bazilarini tutmamis olsamda :P :))

saka saka :) samimi ve gayet icten cevaplanmis

öpüyorum

sevgiler

aynurdantarifler