10 Şubat 2008 Pazar

SEVGİLİLER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN:)


Biraz erken bir giriş yaptım sanırım.Ama bugün izinliyim ve birdaha vaktim olmayabilir dedim.Bu hafta yoğunum ve 2 günde istanbula gidiyorum toplantıya:)Ben size mağazada hazırladığım sevgililer günü köşesinden bir kaç kare göstermek istiyorum:)Umarım beğenirsiniz gördüğünüz herşeyi bizzat kendi ellerimle hazırladım ve düzenledim.Renk olarak kırmızı en başta,siyah ve beyaz tonları ağırlıkta kullandım.Sevgililer gününün vazgeçilmez unsurlarından kalpleride kullandım ve bir çiftin mutluluk tablosunu göstermeye çalıştım:)






4 yorum:

Aynur dedi ki...

Selammm

Valla süper olmus masa duzeni.Ne zamandir benimde uzerinde durdugum sey:) bende ögrencem :)) bide böle kirmizi kirmizi cok şık:) Emegine saglik canimin ici :) Öpüyorum

selamlar

eGOisT dedi ki...

Balonları neyle şişirdin veya nasıl havlandırdın :)) yapmak isteyip de nasıl yapacağımı bilmediğim bişey bilgilendirirsen çok sevinirim :)
Bideeeee kırmızı bardak istiyodum bunlar benim aradığım bardakk :)
markasını öğrenebilirsem çok sevinirim
sevgiler..

ESRA dedi ki...

merhabalar öncelikle yorum için teşekkür ederim.gördükleriniz balon değil.onlar ikiye ayrılan plastik kalp kalıplar ben birleştirdim.ve tam ucunda delik var ve ordan misana yardımı ile tavana astım.ama karşıdan balon gibi duruyor demi:)ama dışardı o şekilde olan uçan balonar var.uclarından kurdela yardımı ile havalandırılabilinir.bardaklara gelincede markas casa club sanırım istanbulda oturuyorsunuz onlarıda herhangibir boyner mağazası ev reyonuna giderseniz bulabilirsiniz:)şimdilik bukadar.

aNNePeRi dedi ki...

valla cidden balon gibi duruyo :))
uçan balonların içi farklı bir gazla dolduruluyyo biliyorum onu da temin edemeyeceğiden sizinki bana bi ümit olmuştu o da balon değilmiş :)) ama bardaklar için teşekkürler çok beğendim :)