8 Şubat 2008 Cuma

HİNDİSTAN CEVİZLİ KURABİYE

Arkadaşlar 10 gün kadar aranızda yoktum evet tekrardan geri döndüm:)ama boş dönmedim.pc bozuktu ve servise vermiştim o arada bende evde canım sıkıldığı zamanlarda kurabiyeler yapmaktan geri kalmadım:)bu hindistan cevizli kurabiyeyi şiddetle tavsiye ederim.tadı çok güzel olmuştu ve çokta basit yapımı var.Tarif vericem bu sefer:)




Malzemeler:
1 Paket margarin
1,5 fincan hindistan cevizi
1 yumurta
1 Paket vanilya
1 Paket kabartmatozu
2,5 fincan pudra şekeri
alabildiği kadar un

Yapılışı:
Oda sıcaklığında erimiş olan margarin hindistan cevizi pudra şekeri vanilya ve kabartma tozu yumurtanında sarısı içine koyulmak şartıyla karıştırılıp alabildiği kadar un ilave edilir.Yumurta beyazını ayırıyoruz.Kulak memesi kıvamına gelen hamurumuzu küçük yuvarlaklar halinde tepsiye dizerken önce yumurta akına sonrada hindistan cevizine batırıp tepsiye diziyoruz.sonra pişmesi için fırına veriyoruz:)bukadarcık işte çok basit demiştim ben size:)afiyet olsun herkese:)



Birde şekilli kurabiyeler yaptım onlarında fotolarını çektim:)


6 yorum:

NiNo dedi ki...

harika olmuslar ellerine saglik

Adsız dedi ki...

esracım hepsinin şekli birbirinden güzel olmuş
ellerine sağlık
sevgiler

www.illedeyemek.com dedi ki...

elinize sağlık... Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Kurabiyeler harika olmus,ellerine saglik.Sevgiler.

Selma Alkan dedi ki...

Esra ablacim ellerine saglik hindistan cevizinin kokusuna bayilirim hele birde kurabiyenin icinde olunca ben bir kac tane alip gidiyorum..siten hayirli olsun umarim bundan sonrada bizlerle boyle leziz tarifler ve guzel resimli yazilar paylasirsin..saglicakla kal

ESRA dedi ki...

çok teşekkür ederim hepinize...